17.03.2017
Marketing / reklama

Internetowe Rewolucje, czyli darmowy kurs od Google

Arsen Avatar photo

Kurs od Google to propozycja dla przedsiębiorców małych i średnich firm, którzy szukają informacji na temat tego jak poruszać się i sprzedawać w Internecie. Każdy ochotnik ma do dyspozycji 23 praktyczne tematy, w których skład wchodzi 89 lekcji – każda kończy się krótkim testem wiedzy. Na koniec takiego szkolenia po zdaniu testu końcowego, uczestnik utrzymuje certyfikat od Google’a.

Jeśli zakładasz firmę i zaczynasz swoją przygodę z marketingiem w sieci – taki kurs może CI się przydać

 

„Internetowe Rewolucje” to przydatne rozwiązanie dla osób zaczynających swoją przygodę z marketingiem internetowym. Całość wiedzy przekazana jest w bardzo przystępny sposób – każde, nawet skomplikowane zagadnienie nietrudno zrozumieć. Przede wszystkim każdy temat jest jak skarbnica wiedzy, którą każdy przedsiębiorca powinien mieć w „małym palcu”. Jeśli jednak jesteś osobą doświadczoną, która na co dzień świetnie radzi sobie w Internecie, możesz w trakcie szkolenia czuć się nieco rozczarowany, choć na pewno i Tobie kurs może posłużyć jako odświeżenie dotychczas zdobytej wiedzy.

 

Internetowe Rewolucje w skrócie: kurs na piętkę!

 

1) „Internetowe Rewolucje” to bezpłatny kurs od Google dostępny online dla każdego, kto szuka informacji na temat marketingu internetowego.
2) By zacząć kurs musisz się zalogować na stronie: www.internetowerewolucje.pl
3) Całość kursu liczy 23 tematy, co daje łącznie 89 lekcji o bogatym zakresie tematycznym. Lekcje zawierają pytania końcowe i przydatne słowniczki. Podczas przechodzenia testu można wracać do przerabianych materiałów, co ułatwia przyswajanie wiedzy.
4) Poruszane tematy to m.in. SEO, media społecznościowe, analizowanie danych, reklama w sieci czy tworzenie mailingów.
5) Po pozytywnym ukończeniu testu końcowego, uczestnik kursu otrzymuje Certyfikat Google i IAB potwierdzający udział w „Internetowych Rewolucjach”.

PS. Wiemy, co piszemy – sami przeszliśmy taki kurs. Naprawdę polecamy!