Początek współpracy z agencją reklamową

22 czerwca 2016 | Blog

Myślisz o kampanii promocyjnej na rzecz swojej firmy? Chciałbyś pobudzić swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?

Zapraszamy do nas – postaramy się pomóc. Nie jesteśmy tacy straszni, jak może Ci się to wydawać 😉

Ale… właśnie jest kilka małych „ale”, które powinieneś omówić sam ze sobą po to, abyśmy mogli pomóc Ci w 100% tak, jak tego oczekujesz!

Pisaliśmy już na blogu o tym, jak ważny jest brief projektowy i dlaczego przed realizacją projektu tak ważne są dla nas Twoje odpowiedzi na te pytania… 
Udało się! Przebrnąłeś już przez gąszcz naszych trudnych, marudnych pytań…Teraz chcielibyśmy zaprosić Cię do naszego biura. Pyszna kawka i…znów masa trudnych pytań! Ale spokojnie, będziemy co prawda Cię mocno wypytywać, ale to tylko po to, żeby jeszcze lepiej poznać Ciebie, Twoją firmę i jej potrzeby:) Pamiętaj, że chcemy przygotować dla Ciebie nie jakąkolwiek kampanię tylko NAJLEPSZĄ kampanię reklamową, dlatego zapytamy Cię o: historię firmy, jej mocne strony, zarys rynku na którym działa, specyfikę Twoich produktów czy usług, a nawet o konkurencję! Wiemy, że może Ci się wydawać, że to ogrom informacji, ale dzięki temu – uwierz nam – Twoja kampania przyniesie świetne efekty! Nie będziemy wypytywać o sprawy techniczne, bo to my musimy się na nich znać:) Więc jak zastanowisz się chwilkę nad ww. aspektami swojej działalności i nad powodami, dla których się do nas zgłosiłeś to w zupełności wystarczy.
Jeśli Twoja firma posiada już jakieś materiały reklamowe – weź je ze sobą na spotkanie. Będziemy mogli je omówić – wskażesz nam co Ci się w nich podoba, a czego nie chciałbyś, aby powielać. Zastanów się również, jak reagują na nie Twoi klienci. Może czasem warto zrezygnować z jakiegoś mocno rzucającego się w oczy wściekle żółtego elementu (który np. podoba się Tobie mimo, że żona, szwagier i kumpel mówią, że jest okropny! :)) na rzecz innego, który w lepszy sposób zwróci uwagę potencjalnego klienta i przekona go do skorzystania z oferty właśnie Twojej firmy. Do tego typu ustaleń można dojść właśnie podczas pierwszego spotkania. Jeśli nie masz pomysłu, co trzeba zrobić, żeby rozreklamować swoją firmę – służymy doświadczeniem i otwartymi, kreatywnymi umysłami.

Uff…Mamy nadzieję, że udało nam się wytłumaczyć, dlaczego potrzebujemy tak wielu informacji zanim powiemy, co chcielibyśmy wykonać, by prężnie rozwijać Twoją firmę. Bardzo liczymy, że po lekturze tego krótkiego tekstu spotkanie z nami będzie dla Ciebie przyjemnością i razem wybierzemy najlepsze rozwiązania.

Zapomnielibyśmy o najważniejszym! Nie wstydź się mówić nam o swoich pomysłach, bo…„rzeczy niemożliwe robimy od ręki, a na cuda trzeba chwilę poczekać!”:)