Projektowanie logo/branding

Silna marka potrzebuje świetnego logo

Tworzymy prawdopodobnie najlepsze logotypy w tym mieście. Tak mówią.

Co wyróżnia nasze projekty logo?

Lubimy nieszablonowe

pomysły i ambitne kreacje.

Unikalność
Ponadczasowość
Rozpoznawalność
Spójność
Indywidualne podejście
Kreatywność

Startujesz z nowym biznesem i

potrzebujesz profesjonalistów

od logo? A może Twoje obecne logo

potrzebuje odświeżenia?

Jesteś pod właściwym adresem!

Logo to pierwsza rzecz, którą napotka wzrok Twojego potencjalnego klienta, nie może więc być przypadkowe. Niezbędny jest dobry projekt, dzięki któremu logotyp będzie mógł spełniać swoje zadanie – oddawać charakter marki, ułatwiać jej identyfikację i przywodzić na myśl konkretne skojarzenia.

Od ponad 14 lat zajmujemy się budowaniem identyfikacji wizualnej dla firm z najróżniejszych sektorów. W czasie naszej działalności stworzyliśmy setki logotypów. Wiele z nich na pewno już widziałeś. Nasze studio graficzne zajmie się odświeżeniem logo (to tak zwany rebranding logo) albo zaprojektowaniem logo od podstaw.

Poznaj etapy projektowania logo

01
Rozmowa, zbieranie informacji

Projektowanie logo to proces składający się z kilku kluczowych etapów. Nie mamy w zwyczaju działać po omacku, dlatego zaczynamy od rozmowy. Chcemy dowiedzieć się jak najwięcej o Twojej firmie, branży czy konkurencji oraz poznać Twoje potrzeby i oczekiwania, by móc stworzyć projekt szyty na miarę.

02
Analiza, projektowanie wizerunku, poprawki

Wszystkie zebrane informacje dokładnie przeanalizujemy podczas zespołowej burzy mózgów i zaproponujemy Ci trzy wersje koncepcyjne logo. Na tym etapie masz możliwość nanoszenia 3 serii poprawek i modyfikacji. Jesteśmy otwarci na Twoje uwagi i pomysły. Zależy nam na tym, żebyś czuł, że masz wpływ na efekt końcowy projektu i wyszedł od nas zadowolony.

03
Przekazanie plików

Kiedy ustalimy już finalną wersję Twojego logo i cały projekt zostanie zaakceptowany, otrzymasz od nas tzw. logopack. Znajdziesz w nim cały pakiet plików użytkowych zarówno w wersji rastrowej, jak i wektorowej, nadających się do druku i web designu.

04
Przekazanie praw autorskich

Kwestie formalne mamy zawsze ogarnięte na tip top! Ostatni, ale niesamowicie ważny krok to formalne przekazanie praw do logo. Od tej pory projekt będzie Twoją własnością. Wiemy, że w dzisiejszych czasach, kiedy jesteśmy z każdej strony zalewani reklamami i ofertami, ciężko jest przebić się przez konkurencję i zaznaczyć swoją obecność. Dlatego właśnie stawiamy na nieszablonowość. Nasze głowy są pełne pomysłów na wyróżnienie Cię spośród tłumu i zwrócenie uwagi na Twój biznes.

Sprawdź nasze portfolio projektów!

Zobacz, jak wyglądają etapy

tworzenia projektu logo

01/08
Omówienie Twoich potrzeb
02/08
Przedstawienie oferty
03/08
Analiza branży i określenie grupy docelowej
04/08
Opracowanie projektów koncepcyjnych
05/08
Dopracowanie wybranego projektu
06/08
Akceptacja logo
07/08
Przygotowanie plików logo (wektor i raster)
08/08
Przekazanie praw autorskich oraz kompletu plików

Brzmi dobrze… ale co dalej?

Przygotujemy dla ciebie indywidualną wycenę logo/brandingu.

Skorzystaj z formularza, a my prześlemy Ci wycenę w ciągu 24h.

Jakie są nasze projekty?

 

Do Twojej dyspozycji pozostaje zespół naszych doświadczonych grafików. Dzięki temu możesz mieć pewność, że logo, które dla Ciebie przygotujemy, będzie:

Unikalne

Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i całą koncepcję Tworzymy zupełnie od zera (nie korzystamy z gotowych szablonów). Propozycje będą w 100% dopasowane do charakteru marki i Twoich oczekiwań.

Ponadczasowe

Logo to bardzo ważny atrybut firmy, dlatego częste zmiany nie są korzystne. Decydując się na współpracę z nami, możesz być spokojny. Projektujemy w taki sposób, aby znak spełniał swoje zadanie i żył w świadomości klientów przez długie lata.

Rozpoznawalne

Nie podążamy przetartymi już szlakami. Lubimy myśleć nieszablonowo i wyznaczać nowe ścieżki. W ten sposób tworzymy projekty, które zapadają w pamięć i kreują konkretny wizerunek. Z naszym projektem nikt Cię nie przeoczy.

Spójne

Świetne logo nie może być wyrwane z kontekstu. Spójność wizerunku pozytywnie wpływa na odbiór Twojej marki przez klientów, pokazuje profesjonalizm i wzmacnia zaufanie.

Czym jest księga znaku i właściwie po

co jest Ci potrzebna?

Księga znaku to w pewnym sensie instrukcja obsługi logo. Zawarte w niej informacje umożliwiają przeniesienie znaku na wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe bez utraty jakości. Stosując się do instrukcji, podwykonawcy ograniczają liczbę poprawek do minimum.

Z czego składa się księga znaku?

Geneza powstania

To miejsce na symbolikę znaku, historię Twojej firmy i jej filozofię. Ten rozdział zawiera również informacje potrzebne do rejestracji znaku w Urzędzie Patentowym.

Podstawowa wersja logo

Przedstawia poziomą i pionową konfigurację nazwy firmy oraz sygnetu zarówno na jasnym, jak i ciemnym tle z utrzymaniem określonej kolorystyki.

Alternatywne wersje

W tym rozdziale znajdują się wszystkie dopuszczalne formy znaku (sygnet, uproszczony logotyp czy hasło firmowe) oraz jego wersja monochromatyczna, achromatyczna i negatywowa.

Konstrukcja

Przedstawia logo na siatce konstrukcyjnej, dzięki czemu widoczne są proporcje wszystkich elementów. Kolejny bardzo ważny rozdział dla Urzędu Patentowego.

Pole ochronne

Określa przestrzeń wokół logo, która powinna zostać pusta, aby znak mógł być maksymalnie czytelny.

Typografia

Tu znajdziesz informacje o zastosowanych krojach pisma. To niezbędny element spójnej identyfikacji wizualnej.

Skalowanie i minimalne rozmiary

Wskazuje najmniejsze możliwe wymiary znaku (w wersji do druku oraz elektronicznej), nie ograniczające jego czytelności.

Stosowanie znaku na różnych tłach

Nieodpowiednie tło może sprawić, że logo nie będzie dobrze widoczne. Wskazówki zamieszczone w tej części informują o najkorzystniejszych dla danego znaku tłach.

Jeśli myślisz, że to koniec…

Logo to dopiero początek!

Branding to proces wymagający opracowania strategii oraz zachowania konsekwencji i spójności. Dzięki temu Twój biznes będzie miał szansę wyróżnić się spośród konkurencji, a marka stanie się silniejsza.

 

Od lat pomagamy markom kreować wizerunek i tworzyć relację z klientami.

Co składa się na branding?

Nazwa firmy

Logo

System identyfikacji wizualnej

Strategia marketingowa

Wartości i wizja marki

Sposób komunikacji z klientem

Masz pytania? My mamy odpowiedzi!

Ile czasu trwa projektowanie logotypów?

Na czas realizacji logo wpływa kilka czynników. Przede wszystkim skomplikowanie projektu logo – im bardziej wymyślny i szczegółowy projekt, tym więcej czasu wymaga. Nasz zespół składa się z grafików kreatywnych, którzy świetnie radzą sobie z rysowaniem odręcznym i ilustracją, więc przeniosą na papier każdą, nawet najbardziej odjechaną koncepcję. Od pierwszej konsultacji do finalnego projektu upływa najczęściej 14 dni.

Ile kosztuje zaprojektowanie logo?

Cena projektu zależy od tego, jak długo zajmie nam proces projektowania logo i jaki będzie jego stopień skomplikowania, czy potrzebujesz byśmy zajęli się rebrandingiem lub stworzymy twojej firmie uniwersalne logo od początku. Standardy tworzenia mamy takie same dla każdego z projektów, dlatego możesz liczyć na profesjonalny projekt, który pozytywnie wpłynie na kreowanie identyfikacji Twojej marki.

Ile propozycji logo dostanę?

Standardowo realizacja projektowania logo może zająć kilka lub kilkanaście dni. Przygotowujemy (nasz grafik/specjalista od logo) trzy propozycje logo. Na etapie wyceny zbieramy informacje na temat Twojej koncepcji, która stanowić będzie jedną lub dwie z trzech wersji jakie otrzymasz. Staramy się, aby pośród wszystkich propozycji logo znalazły się również takie, które są całkowicie naszym pomysłem. Trzy wersje okazują się wystarczające, aby wybrać logo, które będzie tym docelowym.

Ile poprawek mogę zgłosić?

Spośród trzech wersji logo, jakie Ci przedstawiamy, masz możliwość naniesienia 3 poprawek do jednej z nich. Poprawki w logo wprowadzamy do momentu osiągnięcia efektu docelowego, który w pełni akceptujesz.

Od czego zależy cena logo?

Na koszt logo składa się kilka czynników. Czas poświęcony na projektowanie pierwszych propozycji, liczba zgłoszonych poprawek do wybranej wersji logo, zapisanie plików logo do wszystkich koniecznych formatów graficznych, przekazanie praw autorskich stosowną umową. Przedstawiane przez nas oferty na wykonanie projektu graficznego logo dla Twojej firmy obejmuje wszystkie powyższe usługi.

Czy księga znaku to dodatkowa usługa?

Tak, księga znaku jest dodatkowym dokumentem, który nie jest integralną częścią logo. Księga znaku stanowi “instrukcję obsługi” dla logo, opisuje zasady jego stosowania, zastosowaną kolorystykę oraz opisuje techniczne aspekty budowy samego znaku. Jest pomocna, ale nie jest obowiązkowa, szczególnie przydaje się w większych firmach, aby utrzymać spójność w stosowaniu logo i nie dopuścić do sytuacji niepożądanych modyfikacji logo przez osoby trzecie i samodzielnym tworzeniu identyfikacji wizualnej, która odbiega od założeń projektanta.

Jak przekazać Wam wszystkie potrzebne informacje?

Przed przygotowaniem wyceny i przed rozpoczęciem projektowania logo wspólnie wypełniamy brief projektowy, który znajdziesz pod adresem https://www.studiogam.studiograficzneam.pl/wycena/. Zebrane w briefie pytania pozwolą nam zrozumieć Twoje oczekiwania i są punktem wyjścia do analizy Twojej branży. Właściwe projektowanie logo poprzedzone jest briefem, rozmową (konsultacje brandingowe), analizą i dopiero wtedy możemy z pełną świadomością rozpocząć projektowanie logo, które stanie się symbolem Twojej firmy na wiele lat!