Centrum Handlowe “Fala” to przestrzeń o powierzchni 4400 metrów kwadratowych, której historia sięga 1998 roku. Idealne położenie w centrum miasta daje możliwość zrobienia kompleksowych zakupów, od artykułów przemysłowych po produkty spożywcze, a także skorzystać z szerokiej gamy usług.
Z przyjemnością podjęliśmy się rebrandingu logo, które przeszło małe odświeżenie. Marka postawiła na odświeżenie swojego centrum również w realu, dlatego nowe logo pojawiło się teraz też na elewacji. Zaprojektowaliśmy również nowe mapy centrum, które ułatwiają poruszanie się po miejscu zakupów, ale również materiały marketingowe dla brandu (takie jak tabliczki z promocjami, które teraz spójnie widnieją w takiej samej formie u wszystkich wystawców).
W ramach naszej współpracy zajęliśmy się również przygotowaniem nowej, funkcjonalnej strony internetowej, która ma odpowiadać na potrzeby klientów. W ten sposób każdy z wystawców otrzymał dedykowaną podstronę, która służy teraz jako ich wizytówka i miejsce w sieci. Do tego wspieramy markę działaniami social mediowymi – tymi organicznymi, jak i płatnymi, generując zwiększenie rozpoznawalności marki i jej odświeżonego image’u w przestrzeni publicznej.
Zobacz nasze pozostałe projekty
Kuca Group
Chętnie poznamy Twoją markę i doradzimy
w oparciu o Twoje potrzeby.