Pozycjonowanie stron internetowych w ostatnich latach stało się istotnym elementem promocji własnej marki w internecie. Każdego roku zwiększa się ilość ludzi mających dostęp do sieci. Sprawia to, że pozycjonowanie stron w wyszukiwarce staje się bardzo istotne w każdej branży świadczącej usługi lub sprzedającej produkty w internecie. Wiele osób nie docenia jak wielką wartość w dzisiejszych czasach ma promocja w sieci. Jeśli chcą by ich marka osiągnęła sukces powinni rozważyć kwestie pozycjonowania swojej strony internetowej. Muszą zrozumieć, że jeśli ich firma zajmuje odległe pozycje w wyszukiwarce albo co gorsza w ogóle jej tam nie ma, to mało kto będzie wiedział o jej istnieniu, wiec w żaden sposób jej posiadanie nie przyniesie korzyści.
Powodów dla których warto się pozycjonować jest wiele. Poniżej postaramy się przybliżyć najbardziej istotne z nich.
Wysoka pozycja w Google to przede wszystkim większa ilość klientów. Przeprowadzone analizy pokazują, że ilość odsłon jakie uzyskuje dana strona internetowa zależna jest od pozycji jaką zajmuje w wyszukiwarce. Aby strona pozyskiwała duża ilość odsłon musi znajdować się na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki, dalsze strony nie mają już takiego znaczenia.
Skuteczne pozycjonowanie daje korzyści na długi okres czasu. Trzeba mieć na uwadze, że pozycjonowanie to bardzo perspektywiczny proces. Nie daje natychmiastowych efektów, ale jeśli jest dobrze przeprowadzone, pozwala na zajęcie wysokich miejsc w wyszukiwarce na długi okres czasu. Czas i koszt pozycjonowanie zależy jest od konkurencji – im większa tym trudniej jest przebić się na szczyt wyników wyszukiwania i zajmuje to od jednego do nawet kilku miesięcy.
Pozycjonowanie sprawi, że Twoja firma stanie się bardziej rozpoznawalna. Należy pamiętać, że klienci sklepów internetowych lub firm świadczących usługi przez internet, często dzielą się doświadczeniami z przyjaciółmi lub rodziną. Oczywiste jest, że bardziej pochlebne słowa wypowiedzą o profesjonalnej firmie, która jest wiarygodna. Jeśli strona znajduje się na wysokich pozycjach na istotne dla branży słowa klucze to znacznie wzrasta jej wiarygodność. Pozwala to na skuteczne budowanie wizerunku marki.
Pozycjonowana strona pracuje cały czas na Twoją korzyść. Dużą zaletą dobrze wypozycjonowanej strony internetowej jest to, że niezależnie od pory dnia, zawsze generuje sprzedaż. Jeśli posiadasz wartościowe treści a strona jest dobrze wypromowana w wyszukiwarce możesz spać spokojnie a strona będzie pracowała dla ciebie 24 godziny na dobę.
Dzięki pozycjonowaniu strony internetowej pozyskujesz nowych klientów niskim kosztem. Pamiętajmy, że reklama w jakiejkolwiek formie zawsze kosztuje. Promocja w radiu, gazecie lub telewizji do duże koszty, które pochłaniają dużą część budżetu. Pozycjonowanie istotnych słów kluczowych to koszt rzędu kilkudziesięciu złotych za frazę w zależności od konkurencji.
Większość osób szukających informacji w internecie wykorzystuje do tego celu wyszukiwarkę Google. Jeśli chcesz sprzedawać w internecie swoje produkty lub usługi musisz być widoczny – wtedy osoby szukające informacji na dany temat bez problemu trafią na Twoją stronę. Sam fakt znalezienie się w wyszukiwarce nie jest wystarczający. Żeby być zauważonym w sieci strona musi być na pierwszej stronie wyników wyszukiwania co zagwarantuje odpowiedni ruch.
Internet to ogromny rynek, który daje nieograniczone możliwości. Statystyki jasno pokazują, że wielkość sprzedaży produktów i usług w internecie z roku na rok znacząco wzrasta. Obok takiego rynku zbytu nie można przejść obojętnie. Trzeba pamiętać, że konkurencja również ma świadomość możliwości jakie daje biznes w sieci. Dlatego warto już teraz zadbać o zdobycie przewagi przez otwieranie się na nowe kanały sprzedaży w internecie i zacząć skutecznie pozycjonować stronę internetową.
Trudno podważyć argumenty ku temu aby rozpocząć pozycjonowanie strony internetowej. Trzeba jednak pamiętać że SEO to bardzo szeroki zakres tematów, których znaczenie zmienia się z każdą kolejną aktualizacją w algorytmie wyszukiwarki. Należy pamiętać, że Google z każdym rokiem, a nawet miesiącem, wprowadza zmiany w algorytmie co skutecznie utrudnia pozycjonowanie. Jest to usługa niechciana dla wyszukiwarki bo sztucznie zakrzywia wyniki wyszukiwania, które zgodnie z filozofią powinny być maksymalnie dopasowane do frazy wpisanej w Google.
Źle przeprowadzona usługa pozycjonowania może przysporzyć wielu problemów.
Mogą to być zarówno trwałe spadki pozycji strony jak i filtr lub zbanowanie strony z wyszukiwarki.
Ban oznacza sytuację w której strona internetowa nie jest możliwa do odnalezienia w Google, niezależnie od wpisanego słowa- już więcej nie pojawi się wśród wyników wyszukiwania.
Dlatego zamiast zlecać usługę pozycjonowania niedoświadczonej firmie i narażać się na spadki pozycji lub całkowite usunięcie z wyników wyszukiwania, warto skorzystać z profesjonalnych usług naszej firmy. Wszystkie etapy przeprowadzonego przez nas pozycjonowania są zgodne z wytycznymi Google i zapewniają stałe wysokie pozycje w wyszukiwarce. Co w połączeniu z atrakcyjnymi cenami i przejrzystymi warunkami współpracy tworzy ofertę obok której niż można przejść obojętnie.
Skorzystaj z formularza wyceny i przekonaj się ile będzie kosztowało pozycjonowanie Twojej domeny!