Korzyści z prowadzenia firmowej strony internetowej

31 lipca 2015 | Blog

Dlaczego warto?

Na naszym blogu poruszyliśmy już wiele kwestii. Wspomnieliśmy m.in. o projektowaniu stron internetowych, jednak nie przedstawiliśmy jeszcze korzyści, jakie płyną z posiadania firmowej strony www.

Wiemy już, jak wygląda proces projektowania, teraz przejdźmy krok dalej i wyobraźmy sobie, że nasza strona już działa. Do czego jest ona nam właściwie potrzebna?

Najprostsza odpowiedź brzmi – do promowania działalności naszej firmy oraz zwiększenia jej przychodów.

Technologia idzie do przodu, Internet to najszybciej rozwijające się medium komunikacyjne na przestrzeni ostatnich lat. Coraz więcej aspektów życia codziennego każdego z nas przenosi się właśnie tam: poszukujemy informacji, dokonujemy rezerwacji, zakupów, komunikujemy się i wymieniamy poglądami. Internet to olbrzymi rynek, którego nie można pominąć w planowaniu kampanii marketingowej. Reklama w Internecie to obecnie najtańsza i najbardziej efektywna forma promocji Twoich produktów czy usług. Można stwierdzić, że przedsiębiorstwo nieistniejące w Internecie nie istnieje w ogóle. W dzisiejszych czasach posiadanie strony www staje się, więc nie standardem, ale koniecznością.

Zalety posiadania strony internetowej

Każda firmowa strona www spełnienia inną rolę (informacyjną, wizerunkową, promocyjną, sprzedażową itd.). Poniżej przedstawiamy Wam jednak korzyści, które są charakterystyczne dla większości z nich.

Firmowe strony internetowe:

• pracują przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Informacje na nich zawarte mogą być w łatwy i szybki sposób aktualizowane. Klient o każdej porze może wyszukać niezbędnych dla siebie informacji, a jeśli są one niewystarczające może wysłać zapytanie za pomocą formularza kontaktowego. Dodatkowo oszczędza to wiele czasu, który w innym wypadku musiałbyś przeznaczyć na odpowiadanie na ciągle powtarzające się pytania;

• pozwalają na szczegółowe przedstawienie informacji, które zazwyczaj wymagają drukowania kosztownych materiałów reklamowych – broszur, katalogów, informacji o promocjach, konkursach itd., które zazwyczaj i tak docierają tylko do osób, które znają Twoją firmę. A przecież nie możemy zapominać o ludziach potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą, o których jeszcze nie wiesz. Poza tym organizując np. konkurs dla klientów w miejscu sprzedaży, umieszczasz najważniejsze informacje na plakacie, a szczegóły, regulamin na stronie internetowej;

• powodują, że Twoja firma jest widoczna w Internecie, Twoja marka staje się bardziej rozpoznawalna;

• zwiększają zasięg Twojej oferty na cały kraj;

• pełnią również niezmiernie istotną rolę podtrzymywania ciągłej komunikacji z dotychczasowymi klientami;

• pozwalają na elastyczną komunikację z partnerami handlowymi;

• obniżają koszty reklamy i zwiększają jej efektywność w porównaniu z tradycyjnymi mediami takimi jak prasa, radio czy telewizja. Strona internetowa to najtańsza forma reklamy spośród wymienionych;

• umożliwiają prowadzenie sprzedaży internetowej;

• budują długofalową świadomość marki. Twoje przedsiębiorstwo jest postrzegane jako nowoczesne – budzi większe zaufanie, podnosi swoją wiarygodność, wyróżnia się. Skoro poświęciłeś czas i pieniądze na stworzenie strony www, regularnie ją aktualizujesz to wysyłasz w ten sposób sygnał, że poważnie traktujesz swój biznes.

Strona internetowa jest długotrwałą i szybko zwracającą się inwestycją – ponosząc jeden wydatek pracuje dla Ciebie wiele lat.

Jak widzisz posiadanie strony internetowej niesie za sobą same korzyści. Jeśli jeszcze jej nie posiadasz, nie czekaj dłużej – zgłoś się do nas. Stworzymy dla Ciebie stronę, która pozwoli Ci zaistnieć na rynku jako nowoczesna firma, stronę która powali klientów na kolana i wprowadzi w osłupienie konkurencję ! Zapraszamy!